Lite info för er nyfikna:
Som Richard skrev på hemsidan, så dök det upp en helikopter från
Tyskland idag, närmare bestämt från Hamburg.
Efter det dök det upp en två skåpbilar och en trailer med. Så det var fullt hus på klubben idag. Som tur var vi där och målade koner.
Vi lät dem hålla till i klubbhuset, för de hade massor med utrustning och o.dyl. Sen körde vi med dem till Höllviken och visade var Burger King låg. De var en aning hungriga efter resan. Så efter mat och lite kaffe i klubbhuset, så verkade de nöjda.
Deras uppdrag här i Sverige var att spela in en tysk tv-film. Den handlade om en tysk lastbilschaufför som skulle hälsa på sin flickvän i detta idyllska land Sverige. Dagens inspelning utspelade sig när lastbilschauffören körde över Öresundsbron med sin bil...så de satt och väntade på rätt tillfälle på klubben och verkade trivas ganska bra.
Tyvärr kunde vi inte erbjuda några älgar på fältet, utan de fick hålla tillgodo med lite harar...
Tysk helikopter på besök
Moderatorer: Henrik, Anders F, Anders F, Henrik
- Hakan Sjoberg
Mer tysk helikopter
Vi ställde upp fint. Dom fick hjälp med att flyga till Landskrona och tanka A-1 JET FUEL så slapp dom Sturup krångel. Sen hade piloten för mycket arbetstid och dom var sena varför dom behövde övernattning Vi fixade det på Pensionat Maglarp
När jag ringde och kollade om det fanns lediga rum så frågade jag om dom fick landa på fotbollsplanen och fick Ok Tyskarna blev jättelyckliga och surrade iväg.
Jag tror vi börjar sätta ESTT på flygplatskartan!
När jag ringde och kollade om det fanns lediga rum så frågade jag om dom fick landa på fotbollsplanen och fick Ok Tyskarna blev jättelyckliga och surrade iväg.
Jag tror vi börjar sätta ESTT på flygplatskartan!